Our life

DEN 11 I OKTOBER:D

Publicerad 2011-10-14 21:08:41 i Allmänt

Jag kom hem kl. 04.00 på natten... Jag vaknade 8.00 eftersom jag fo till hotellet och jobba till 10 för att jag har praoveckan så var jag jätte trött för det kom sömnen bara 4 timmar.. Efter jobbet fo jag genast hem och gav presenter till mina föräldrar från Grekland<3 Sen gjorde jag läxor vilka måste jag göra till nästa veckan:) Men nu ska jag fa och sova eftersom jag är så jävligt trött:(

                Timmar jäktar, dagar lider och år kretsar. Sann vänskap i alla fall är och stannar<3

               
                Jag älskar katter<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela