Our life

DEN 24 I OKTOBER:---D

Publicerad 2011-10-24 16:53:41 i Allmänt

Så var det höstlovet igen...<3 Jag hann att göra mycket:) Jag var med Jarppi=) I åbo och shoppa med Madde:D Hon var över natt hos oss:P Vi var ute:---) Jag var med Melinda, Joscelin, Vivian, Milja, Weronica och Rebecka:---D Men idag var jag i skolan:---P Efter skolan var jag med Jarppi. Vi var i bibban. Vi gjorde läxor bara. Sen fo han hem och jag kom hem också. Hemma gjorde jag några läxor ännu.. Men nu ska jag göra något.

                Jag vill äntra till toppen och beröra botten med dej<3

               
                Grrrr<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela