Our life

DEN 28 I OKTOBER:D

Publicerad 2011-10-29 20:58:39 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan kl. 8.50-14.35 :) Vi hade en timme svenska... 2 timmar sammhälskunskap<3 En timme hälsokunskap.. Och 2 timmar musik=) Efter skolan kom Jarppi till oss:D Vi gjorde inte något speciellt:P Sen fo han hem och jag fo till Isabell:---) Vi chillade bara och gjorde kaffebakelser:---D Sen fo jag hem och klockan var så mycket så fo jag och sova:---P

                På morgonen åt jag inte eftersom jag tänkte på dej. På dagen åt jag inte för att jag tänkte på dej. På kvällen åt jag inte för jag tänkte på dej. På natten somnade jag inte eftersom jag var så hungrig.

               
                Love<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela