Our life

DEN 3-10 I OKTOBER=)

Publicerad 2011-10-13 19:39:43 i Allmänt

Som sagt var jag en vecka i Grekland<3 Jag kom hem på tisdag kl. 04.00 på natten... Men nu ska jag berätta lite vad gjorde jag där på lovet:) Luftfärd gick bra=) Incheckning var snabbt:D Hotellet var förnämlig, snygg och läget var trevlig:P Temperatur var 25-38 grader på dagarna och 15-25 graderna på kvällarna:---) Alla dagar var soliga:---D Vi åt mycket lokala mat t.ex. "Moussaka, Gyros och Souvlaki" och jag åt också en hel grillat blekfisk:---P Vi simmade mycket i simbassäng och på olika stränder. Vi hyrade en bil för två dagar. Vi besökte på en strand som heter Matala (förresten det heter låg på finska) och sen besökte vi på en strand som heter Bali (och det betyder honung på turkiska). Vi slippade inte hem tidigt eftersom vår flygning var sent för 21 timmar för att Greklands flygledning hade en olaglig strejk.. Men nu är jag hemma och har praoveckan. Förlåt att jag har inte gjort inlägg men jag har inte hunnit och har varit så trött efter resan.

                 
                Här är en Google bild från Matala<3 Den är en sandstrand på ös (alltså Cretas) sydstranden på viken:)

               
                Här är en Google bild från Bali<3 Den är en liten fin by med lilla stränder:) Den var bra att dyka och se på fisk som min lilla syster tycker att göra=)

                Nångång trodde jag att kärlek var bara ett meningslöst ord. Sen träffade jag dej och till det ord hittade man betydelsen<3

               
                Oj vad söt bäbis katt<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela