Our life

DEN 15 I SEPTEMBER<3

Publicerad 2011-09-16 16:17:08 i Allmänt

Idag fo jag och Jarppi äta till PKP efter skolan<3 Sen fo han hem och jag fo hem också:) Hemma gjorde lag läxor=) Sen fo jag till Isabell:D Vi gjorde inte något speciellt...:P Chillade bara:---) Sen när kom jag hem fo jag genast och sova eftersom klockan var så mycket redan:---D

                Jag skrev ditt namn till sand men vågen strykade bort det. Jag skrev ditt namn till himmel men vinden strykade bort det. Jag skrev ditt namn till mitt hjärta, därifrån strykar ingen det<3

               
                Det känns nångång att jag och Madde är enda som ler och alla andra som är omkring oss bara har sura ansikte.

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela