Our life

DEN 7 I SEPTEMBER<3

Publicerad 2011-09-08 17:40:23 i Allmänt

Idag var jag med Jarppi efter skolan<3 Vi fo till Paraisten kebab pizeria och äta:) Sen fo vi till faster och fixa mina föräldrarnas årsdag=) Sen fo han hem:D Jag stannade där en liten stund ännu:P Sen åkte min faster hem mej:---) Hemma gjorde jag läxor nästan på natten:---D Jag hann inte ens läsa läsläxor:---P Och inte ens nästan läsa på engelska ordprov. Sen fo jag och sova.

                Jag ritade bilden. Ögöna som skrattar och munnen som ler. Jag ritade öröna som orkar lyssna på och ett hjärta som bryr sig. Jag ritade människan som är viktig till mej. Jag ritade dej<3

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela