Our life

DEN 9 I SEPTEMBER=)

Publicerad 2011-09-09 20:36:05 i Allmänt

Idag var jag med Jarppi efter skolan<3 Okeij okeij, nu ska jag sluta säga varje dag "idag var jag med Jarppi efter skolan":D Vi var i Hese och äta:) Sen fo vi till min faster=) Sen fo vi ut och han fo hem och jag fo till vår stugan och fixade mammas och pappas årsdag tills imorgon:P Nu är jag här och försöker ringa till Madde men hon svarar inte...:( Men nu ska jag fa och läsa boken men läxorna har jag gjort redan:---)

                Om jag skulle höra din röst åter så skulle jag spara den till strängen och den skulle vara dyrare än guld<3

               
                Jag vill kyssas med dej<3

                Charkku<3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-10 09:53:40

Hejssan charkku <3(:.. ja svara int för vi had träningar från klockan 17.45 till 21.00 så sori :( men hoppas du har en rolig dag idag! :D ja ska bara chilla tror ja heima o göra tittatdtaattaaa läxor yeaa men okei puss puss o kram...ps hoppas du läser dehär

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-10 09:54:23

Hejssan charkku <3(:.. ja svara int för vi had träningar från klockan 17.45 till 21.00 så sori :( men hoppas du har en rolig dag idag! :D ja ska bara chilla tror ja heima o göra tittatdtaattaaa läxor yeaa men okei puss puss o kram...ps hoppas du läser dehär

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela