Our life

VECKOSLUTET:---P

Publicerad 2012-04-15 20:40:14 i Allmänt

På fredagen kom jag genast hem efter skolan<3 Jag bara lämnade skolaväskan hem och tog min veckoslutväskan och fo med bussen till Åbo att träffa Madde där:) Vi var och äta i McDonalds och shoppade=) Sen fo jag till henne och övernattade där:D Vi såg på filmen:P På lördagen borde jag komma hem men sen stannade jag där en natt till eftersom jag hade inte något att göra hemma...:---) Idag kom jag hem:---D Jag köpte nya ljusblåa jeans:---P Ljusblåa jeansshorts, en svart spetsskjorta, en blåvit randig topp och, vit topp, ansiktsbehandlingmask, hårlack, Loreal studio secrets, solpuder och mascara.






                 Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela