Our life

GET TO KNOW ME:---P

Publicerad 2012-02-04 16:07:41 i Allmänt

1. Jag heter Charlotte<3
2. Jag är 15 år gammal:)
3. Jag har en bästis som heter Matilda=)
4. Jag har poijkvännen:D
5. Jag har 2 hål i öröna:P
6. Jag ska skaffa ett annat hål till det andra örat och sen ska jag skaffa tandsmycke:---)
7. Jag har inga tatueringar...
8. Och vill inte heller ha..
9. Jag har ingen favorit blogg:---D
10. Jag har inget favorit band just nu:---P
11. Jag har ingen favorit film just nu.
12. Jag är glad.
13. Jag hatar min näsa.
14. Jag älskar mitt hår.
15. Jag vill bli advokat.
16. Jag hatar mest dumma, elaka och hemska människor eftersom dom gör mej arg:S
17. Jag har fobi mot spindel.
18. Jag hatar mest gymnastik i skolan.
19. Jag tycker att poijkarna är graciösa om dom är roliga;)
20. Om man borde välja mellan utseendet och personligheten så skulle jag välja båda för att om nån är maffig så är han dumm i huvud och om nån är klok så är han ful, det är inte alltid så men oftast.

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela