Our life

DEN 21 JANUARI<3

Publicerad 2012-01-21 12:24:59 i Allmänt

Igår borde jag fa till Isabell men jag fo ut med Jenna istället<3 Vi chillade ute bara:) Sen fo hon hem och jag fo snabbt till Isabell och hämta en film eftersom vi måste göra något föredrag från nåns filmens musiken=) Sen kom jag hem:D Jag såg på en film:P Idag ska jag fa till Joscelin för att hon har The white party:---) Man borde klä på sig allt vit...:---D Men jag har inga några vita byxor eller kjol förutom sommarkläder..:---P Men jag har vita sockor, vita underbyxor;) svarta jeans, vit topp, vit sjorta och vit väska. Jag har också min Nomination och en annan smycke som är nästan likadan som Nomination men ändå inte alls och inte heller falsk Nomination. Sen har jag diamant örhänge. Jag har sminka mej vanligt finare. Men nu ska jag fa och se på filmen.

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela