Our life

DEN 22 JANUARI:)

Publicerad 2012-01-22 13:11:30 i Allmänt

Igår var jag hos Joscelin i The White party som sagt<3 Där var hon, hennes lilla syster Joslia, jag, min lilla syster, Jasmin, Miona, Mello, Edita, Julie, Ada, Milja, Vivian, Werro och Minea:) Vi satt och pratade=) Drickade bålen:D Åt malet kött lasagne, tonfisk lasagne, vitchokladostkaka, "tiramisukaka", chips och grönsaker med dippsås:P Vi spelade Imago:---) Hörde på musik:---D Dansade så att fick svetten på:---P Lallade Sing star och sånt. Idag ska jag inte göra något speciellt... Men nu ska jag fa och se på filmen.

               
                Jag älskar fjärilar<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela