Our life

beslutet=)

Publicerad 2012-06-02 21:51:17 i Allmänt

Idag var det skolans beslut<3 Nu är det sommarlov egentligen:) Vi fo till skolan kl. 9 =) Vi satt i vår festsal och hörde på vår rektors tal:D Hörde på Tuomos tal till alla niorna:P Sen fick vi veta från lärarna att vem alla fick stipendier:---) Och jag fick 2 stipendier:---D Sen fick alla niorna rosor:---P Sen sjöng alla niorna beslutsång. Sen fo vi till klassrum och fick våra betyg. Vi åt glass också och tog bilder från alla. Mitt examensbevis medeltal var 8,5. Den där skolafesten slutade kl. 11 och sen kom jag hem. Hemma fick jag gåvor. Jag fick en Longchamp väska, en Guess väska, en Guess parfym, en Nomination bit, 3 ringar, 2 Mumin mugg, pengar och Teema matservis. Sen kom min fammo, faffa, mommo och moffa till oss och vi åt. Sen kom Jarppi till oss. Sen fo vi ut kl. 16 och var där med alla möijliga människor och sen kom Madde dit också. Nu kom jag hem och ska fa och läsa Demi.





Jag älskar grekiska sallad<3

                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela