Our life

DEN 24 MARS=)

Publicerad 2012-03-24 20:45:21 i Allmänt

Idag sov jag länge eftersom vår hundvalpen var uppe nästan hela natten...:( Men söt är hon ändå<3 När jag vaknade, kom från duschen och klädde på mej fo jag och min mamma till Tarjoustalo och köpa hundsschampo:) Sen fo vi och fika till min faster=) Okej, jag dricker inte kaffe men jag drack saft..:D Sen kom vi hem och tog Jarppi med från Bustis:P Sen fo vi till oss och Madde kom också:---) Vi gjorde inte något speciellt:---D Bara chillade med vår hundvalp:---P Sen fo jag och Madde och beledsaga Jarppi till Bustis. Sen fo vi till oss. Sen fo Madde hem. Men nu ska jag fa och se på filmen.





C<3M

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela