Our life

DEN 24 MAJ:---D

Publicerad 2012-05-24 20:08:10 i Allmänt

Jag glömde säga igår att jag tyckte inte om Core control heller...:( Men idag hade vi klassresan till Helsingfors<3 Vi startade kl. 8 från skolan med buss:) Vi var framme kl. 10=) Vi var och äta i Golden rax, shoppa i Forum och Kamppi (tyvärr hade jag inte pengar så mycket..=() sen var vi färdiga kl. 13:D Sen fo vi till Borgbacken:P Där var vi i alla roliga apparater:---) Vi åt där också i Hamburgarerestaurang Lintsiburger:---D Vi åt också chips, godis, glass, popcorn och sockervadd:---P Kl. 21 startade vi hem. Men nu ska jag visa bilder från alla apparater vilka är de bästa.





Kieputin




Raketti




Ukko

                 Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela