Our life

DEN 8 MAJ:---D

Publicerad 2012-05-13 07:47:56 i Allmänt

Idag kom jag genast hem efter skolan<3 Hemma fo jag ut med hundvalp och gjorde läxor:) På kvällen gjorde jag inte något speciellt...:D Bara fo till butiken med Teresa och köpte matsäck eftersom imorgon har vi "Joka koulu soi-konsertti" :P Det är en sån där konsert var spelar många skolor några låtar vilka de har tränat dit:---) Jag behöver mat dit för att vi skulle vara där ganska länge:---D Vi måste fa dit kl. 8 och vi slipper hem kl. 20 men där mellan får vi nog besöka hemma:---P Naturligt far vi inte till skolan och plugga men vi far nog och äta skolamat.





Det här är från vår stugan<3

                 Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela